زبان انگلیسی(خردسالان)

زبان انگلیسی(خردسالان)

زبان انگلیسی(خردسالان)

دوره زبان انگلیسی (خردسالان 5 تا 7 سال)  

(Pockets books)

آموزش همواره از همان دوران ابتدایی برای افراد آغاز می شود. به دلیل ذهن فعال و پویای خردسالان این دوران برای یادگیری دورانی طلایی محسوب می شود. آموزش زبان انگلیسی به خردسالان بسیار مورد توجه بوده و بسیاری از والدین از سنین پایین و در دوران رشد فرزند خود این آموزش را آغاز می کنند تا فرزندشان از همان اول با این زبان بین المللی آشنا شده و با ضریب هوشی بالایی که در خرسالان وجود دارد راحت تر و سریع تر به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

آموزش در دوران خردسالی شرایط خاص خود را دارد به دلیل اینکه در این سن زبان آموزان با بسیاری از مهارت های آموزشی از جمله خواندن و نوشتن آشنا نیستند در نتیجه روش ها و متد های ویژه ای برای آموزش برای خردسالان طراحی شده است تا در کنار آموزش زبان آموزان از یادگیری این زبان لذت برده و خسته و دلسرد نشوند. آموزشگاه زبان همکلام برای آموزش زبان انگلیسی ویژه خردسالان از کادری مجرب و اتاق فکری جداگانه بهره گرفته و با ارائه برنامه های آموزشی متنوع در بحث آموزش زبان برای خردسالان به آموزش پرداخته است.

 در بحث این آموزش، آموزش با ابزار شعر، موزیک، فیلم و بازی بسیار مهم و حائز اهمیت است. دید بصری و شنوایی باعث می شود تا آموزش به صورت جذاب تر و شادتر انجام شده و در ذهن زبان آموز ثبت شود. در این نحوه آموزش خردسالان و کودکان با دیدن و حس کردن موقعیت ها را درک میکنند و به دلیل اینکه آن ها قادر به خواندن و نوشتن نیستند این موضوع بیشتر مورد توجه بوده و یادگیری آن ها را بالا خواهد برد و همچنین جذابیت یادگیری را برای آن ها دو چندان خواهد کرد.

آموزش هدفمند با استفاده از این ابزار به یادگیری کمک شایانی کرده و باعث شده کلاس های مفرحی را در بحث آموزش با بازده بالا برای کودکان شما فراهم کرده باشیم.

 

دوره های آموزش زبان انگلیسی خردسالان در آموزشگاه زبان همکلام

آموزشگاه زبان همکلام با نزدیک به۱۰ سال سابقه تدریس زبان های خارجی برای خردسالان از سن 5 تا7   سال با کادر آموزشی و مدیریتی مجرب به برگزاری کلاس های آموزشی زبان به صورت حضوری می پردازد. کلاس های زبان ویژه خردسالان، آموزشگاه زبان همکلام به صورت گروهی، نیمه گروهی، خصوصی برگزار می شود و حداکثر تعداد زبان آموزان در کلاس های گروهی ۱۰ نفر خواهد بود. شیوه های تدریس در این دوره ها به صورت کاربردی و بصری بوده و با استفاده از: 

1. فلش کارت ها

 2. فیلم های آموزشی و انیمیشن

 3. موزیک

 4. بازی های متنوع انفرادی و گروهی

به آموزش زبان انگلیسی برای درک بهتر و کارایی زبان برای خردسالان و جذاب تر کردن فضای کلاس و همچنین آموزش با تکیه بر کتاب های پاکتس  پرداخته ایم. تمام کلاس های زبان توسط کادر آموزشی نظارت می شوند و در جلسات دوره ای با ارائه گزارش در مورد کلاس ها درباره روند این کلاس ها و بهبود برگزاری آن ها بحث و گفتگو می شود. مدرسین موظف به ارائه گزارشات جلسه ای بعد از پایان هر جلسه بوده تا هم روند آموزشی کنترل شود و هم روند عملکرد زبان آموزان در کلاس بررسی شود تا در صورت نیاز در جلسات گروهی و یا خصوصی در مورد آن ها بحث شود.

آموزشگاه زبان همکلام دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش بوده و همچنین در پایان دوره های اصلی آموزش زبان به هر زبان آموز مدرکی معتبر اعطا خواهد شد. دپارتمان آموزش زبان ویژه خردسالان همیشه سعی داشته با بکارگیری بهترین متدهای آموزشی و تنوع بالا در امر آموزش به ویژه شیوه بصری به بالاترین بازده در آموزش خردسالان برسد و همواره بهترین دوره های آموزش خردسالان را برگزار کند.

 

نظرات

آخرین دوره ها

زبان انگلیسی نوجوانان رده دوم

زبان انگلیسی نوجوانان رده دوم

دوره ي آموزشي جوانان دوره اي است متناسب با سنين جوانان تا16 سال، اين دوره ي آمريكايي چهار مهارت زبان (Listeni...

زبان انگلیسی نوجوانان رده اول

زبان انگلیسی نوجوانان رده اول

مجموعه کتاب‌های جذاب و کاربردی Family & Friends(2nd edition) که یکی از متد‌های قوی در آموزش زبان کودکان به شما...

زبان انگلیسی(کودکان)

زبان انگلیسی(کودکان)

کتاب های آموزشی First Friends، دوره سه سطحی برای زبان آموزان مبتدی است که یادگیری زبان انگلیسی و الفبای لاتین ...